Isuzu

Turquoise – Anadolu Isuzu autobusu grupas flagmanis

Ar savu atjaunināto ārējo izskatu un modernizēto salona dizainu mērķēts uz vēl lielāka pasažieru komforta nodrošināšanu. Turquoise ir īpašas autobusu klases – autobusi ar 31 sēdvietu, aizsācējs.

Transportlīdzeklis ar lielam autobusam raksturīgu komforta un drošības līmeni un līdz šim vienīgi mikroautobusiem sasniedzamu ekonomiskumu, manevrēšanas spēju un kustīgumu. Autobusa sēdvietu izkārtojuma variācijas ietver modifikāciju ar 33 sēdvietām, kā arī VIP variantu ar 27 sēdvietām. Turquoise aprīkots ar Euro 5 standartam atbilstošu un ilgmūžīgu 190 zs Isuzu dīzeļdzinēju.

Turquoise – ideāls darījumu partneris pasažieru pārvadāšanai īsās un vidējās distancēs, tūristu vai personāla transportēšanai, kā arī transporta pakalpojumu sniegšanai.

Pateicoties palielinātajam (4,2 m3) un lieliski apgaismotajam bagāžas nodalījumam, bagāžas novietošanas problēma tagad kļuvusi par vēsturi. Bagāžas nodalījuma jaunie vertikāli atveramie vāki, kas aprīkoti ar amortizatoriem, nodrošina vēl komfortablāku un ērtāku bagāžas telpas izmantošanu. Turquoise platie, ietonētie, divslāņu pasažieru logi lieliski papildina ietilpīgā salona dizainu, padarot autobusu par ideālu transportlīdzekli pilsētu apskates maršrutiem. Pateicoties 21 000 k/cal gaisa kondicionēšanas sistēmai, pilsētas apskate būs komfortabla arī viskarstākajās vasaras dienās.

Apsildes konvektori, priekšsildītājs (webasto) un spēcīgā salona apsildes sistēma pārvērš Turquoise par perfektu transportlīdzekli skarbiem ziemas apstākļiem. Turquoise raksturīgas daudzas inovācijas braukšanas drošības jomā – ABS un ASR bremzēšanas sistēmas, aizmugurējās balstiekārtas pneimatiskā piekare un priekšējās/aizmugurējās disku bremzes tiek piegādātas kā standarta aprīkojums. Mūsdienās arī imobilaizers, kas kļuvis par moderno salonauto neatņemamu sastāvdaļu, ietilpst Isuzu Turquoise autobusa standarta aprīkojumā.

Pasažieru vietu aprīkojums ar integrētu zilas krāsas LED apgaismojumu un elegantiem bagāžas plauktiem, padara Turquoise salona dizainu sevišķi pievilcīgu. Sāniski un uz priekšu/aizmuguri bīdāmie sēdekļi ar nolaižamām atzveltnēm ir īpaši konstruēti maksimāla komforta nodrošināšanai, tādējādi sniedzot pasažieriem lielam autobusam raksturīgu komforta līmeni, kas tiek augstu novērtēts garu pārbraucienu apstākļos.

Visvairāk ražotākais un pats izturīgākais dīzeļdzinējs pasaulē!

Isuzu 4HK1 dīzeļdzinējs ir konstruēts ar īpašu nolūku sekot mūsdienu pasaules vadošajām tendencēm attiecībā uz ekspluatācijas izmaksu samazināšanu un videi draudzīgu tehnoloģiju ieviešanu. Jaunie Isuzu dīzeļdzinēji sevišķi izceļas ar savu lielo ik 20 000 km garo intervālu starp kārtējām tehniskajām apkopēm un nelielo degvielas patēriņu. Šis 4 cilindru sekvenciālais tiešās iesmidzināšanas 5,2 l dīzeļdzinējs ir neapšaubāmi pierādījis savu neparasto izturību un ilgmūžību visas dīzeļdzinēju ražošanas pasaules priekšā. Lai palielinātu Isuzu dzinēja veiktspēju un griezes momentu, tas aprīkots ar turbopūti un starpdzesētāju.

Dzinējam ir čuguna cilindru bloks kopā ar sausā tipa cilindru čaulām un kloķvārpstu. Tam uzstādīta Common Rail degvielas iesmidzināšanas sistēma, EGR, kas minimizē ar ES regulām ierobežoto slāpekļa izmešu daudzumu, un veiktas izmaiņas sadegšanas kameras konstrukcijā. Pateicoties lielākas ražības Common Rail iesmidzināšanas sistēmai, dzinēja jauda pieaugusi līdz attiecīgi 155 zs, 190 zs vai 204 zs pie 2600 apgr./min, ar griezes momentu 149 Nm, 513 Nm vai 637 Nm, pilnībā atbilstot Euro 5 emisiju prasībām. Jaunās paaudzes Isuzu Euro 5 dīzeļdzinējos ir integrētas DPD un EGR sistēmas.

DPD (Dīzeļa daļinu filtrs/neitralizētājs) sistēma izfiltrē izplūdes gāzēs esošās daļiņas (naftas oglekļa depozītus, metāla oksīdus). Kad filtrā akumulēto oglekļa depozītu daudzums ir sasniedzis noteiktu limitu, sistēma automātiski veic filtrā esošo depozītu sadedzināšanu – t.s. reģenerāciju.

DPD sistēmas priekšrocības:

  • DPD ir izplūdes sistēmas papildus filtrs ar ļoti nelielu svaru.
  • DPD sistēmas funkcionēšanai nav nepieciešamas šķidras substances, kā, piemēram, Adblue.
  • DPD sistēma nav termo jūtīga.

Pateicoties EGR (Izplūdes gāzu recirkulācija) daļa no izplūdes gāzēm, atkarībā no dzinēja noslodzes, tiek novadīta atpakaļ dzinēja gaisa padeves sistēmā. Tādējādi, īpaši samazinās slāpekļa izmešu daudzums.


Anadolu
SIA «Latursus» Rubeņu ceļš 60, Raubēni, Cenu pagasts, Ozolnieku novads, LV–3002, Latvija
Tālrunis +371 63026303, Fakss +371 63021134, info@isuzubus.lv
Reģistrācijas numurs: 41703002740, Banka: AS «Citadele banka», konts (IBAN) LV92PARX0006632720015, SWIFT PARXLV22.